Saturday 23 March 2013

Pertama Kali

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)

Pertama Kali...

sesuai dengan tajuk nie.. ni r festime la saya men "try" mereka2 blog nie~ ok laa.. 
saja je nk try wat blog nie,, nak berkongsi dengan sahabat2 kawan2 dunia masakkan (mcm pro je) .. tapi menu masakan yang sesimple je.. sesuai dengan saya wanita bekerjaya (tak bole blahhh) hihii... kekangan masa.. tapi nak masak jugak untuk keluarga kann...air tangan isteri tu kan pengikat kasih sayang antara suami dan isteri :P dan juga untuk anak :p

saya nak berkongsi resepi2 yang simple and sedap la (bagi saya) .. dan berkongsi resepi untuk baby bawah setahun.. semua fav2 anak kesayangan saya

Btw blog ni blog suke2,, tak serius pun .. so apa2 yang saya post ni suka2 jugakla,,,, its open to be comment  by everyone,,, nk kutuk pun tak pe,.,sebab Malaysia is a Free Country hehehe

Okla.. jum kita masak2 n makan2..

hehee....

 nyummmm3




No comments:

Post a Comment